Friday 1 March 2013

Hantu Berjalan Dirakam CCTV

Sebuah rakaman kamera CCTV menangkap penampakan sosok hantu lelaki sedang berjalan keluar pintu sebauh bangunan menuju sebuah pagar dan setelah di periksa pengawal keselamatan, tidak ada sesiapa disana.


Video penampakan hantu lelaki ini terjadi pada 1 Ferbruari 2013 yang lalu setelah sebuah kamera CCTV South Ruislip Community Association and Community Centre yang terpasang dipintu menangkap sosok hantu lelaki yang sedang berjalan keluar dari pintu menuju ke arah pagar dan kemudian menghilang secara tiba-tiba.

Pengawal yang melihat rakaman CCTV menyangka orang yang berjalan dengan cepat itu adalah pencuri. Pengawal kemudian segera menuju ke tempat kejadian dan ketika sampai mereka tidak melihat sesiapa.

“Saya sedang duduk di dalam aula dan melihat kelibat seseorang di kamera CCTV. Saya melihat ada sosok seorang lelaki, tapi tidak yakin jadi saya putuskan pergi keluar untuk memeriksanya,” ujar petugas berkenaan di South Ruislip Community Association and Community Centre, seperti dikutip dari Metro, Rabu (20/2/2013).

“Saya fikir mereka berjalan dengan cepat dan saya kembali masuk ke dalam gedung. Setelah melihat rakaman CCTV saya terkejut melihat seorang lelaki yang transparan dan akhirnya menghilang,” jelasnya.

Pada zaman dahulu, South Ruislip Community Association and Community Centre merupakan tempat tawanan perang warga Itali sepanjang Perang Dunia II. Kemungkinan hantu yang tertangkap kamera cctv ini merupakan roh penunggu gedung yang merupakan korban tawanan perang selama perang dunia II.

[Sumber]

1 comments so far


EmoticonEmoticon